Skip to content

Χάλασε ο υπολογιστής… Να τον φτιάξω ή όχι;

Παρεξηγημένη κατάσταση η επισκευή στον υπολογιστή μου ή όχι;

Έχω έναν υπολογιστή εδώ και 4-5 χρόνια για να κάνω την δουλειά μου αλλά χάλασε, πότε ανοίγει και πότε όχι, τι να κάνω; Να τον πάω σε τεχνικό ή να φωνάξω έναν φίλο που ασχολείται;

Ποιόν να εμπιστευτώ στην επισκευή PC; Τεχνικό επαγγελματία ή έναν φίλο…;

Έχω έναν φίλο που ο κολλητός του είχε σπουδάσει πληροφορική και του έχει πει κάποια πράγματα για υπολογιστές, κάτι θα ξέρει… σιγά τώρα μη τρέχω σε τεχνικούς.

Το PC το έχω για να περνάω την ώρα μου και δεν με νοιάζει…

Όταν έχει πρόβλημα ένας υπολογιστής που έχει κλείσει 10ετία και τον χρησιμοποιούμε για να σερφάρουμε στο internet έτσι για να περνάει η ώρα και παρουσιάσει μια βλάβη οι περισσότερες πιθανότητες είναι να καταλήξει στο κουτί για την ανακύκλωση συσκευών. Αν όμως ο υπολογιστής είναι 4-5 χρονών και μπορεί στο μέλλον να τον χρειαστούμε για κάτι ποιο σοβαρό;

Κάνω την δουλεία μου με τον υπολογιστή ή το laptop.

Όμως αν έχω έναν υπολογιστή για να κάνω την δουλειά μου, να κρατάω έγγραφα, να κάνω εργασίες, να πληρώνω λογαριασμούς on line, να τον χρησιμοποιεί και το παιδί μου για το σχολείο…
Τότε τι κάνω; Τον πετάω και παίρνω καινούργιο; Φωνάζω κάποιον που “λέει” ότι ξέρει να το φτιάξει ή εμπιστεύομαι κάποιον επαγγελματία καταξιωμένο στον χώρο των επισκευών;

Τις παραπάνω γραμμές τις γράψαμε κατά προσέγγιση από την εμπειρία μας για το πώς μπορούν να σκέφτονται ή να σκέφτηκαν κάποιοι πελάτες μας χωρίς να θέλουμε να προσβάλουμε ή να θίξουμε πρόσωπα και καταστάσεις.

Η επισκευή PC είναι μια παροχή υπηρεσιών παρεξηγημένη. Όμως…

Η επισκευή απαιτεί πολύ χρόνο, πονοκέφαλο, ευθύνη, γνώση, εμπειρία και εφαρμογή σωστή όλων αυτών πάνω στο μηχάνημα για την επίλυση του προβλήματος ή των προβλημάτων που μπορεί να παρουσιάσει ένας υπολογιστής. Η επισκευή απαιτεί ακριβό εξοπλισμό, συνεχείς ανανέωση εξοπλισμού, συνεχείς ενημέρωση για κάθε τεχνολογική αλλαγή, άγχος για τον χρόνο παράδοσης και αντιμετώπιση κάθε φορά ενός καινούργιου προβλήματος!

Εμπιστευτείτε έναν τεχνικό που να είναι τεχνικός όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στα έργα.

Πρέπει κάθε μηχάνημα να αντιμετωπιστεί σαν μια μοναδική περίπτωση, πρέπει να ξέρει ο τεχνικός αν έχει χαλάσει κάποιο σύστημα hardware και να το αντικαταστήσει, πρέπει να το testάρει (δοκιμάσει) σαν να ήταν δικό του, να τσεκάρει αν είναι ασφαλές στο internet, να δοκιμάσει αν όλες οι εφαρμογές λειτουργούν σωστά, να πάρει πάνω του την ευθύνη σωστής λειτουργίας και να το παραδώσει με καθαρή συνείδηση ότι έχει κάνει σωστά την δουλειά του.

Τι θα κάνει ο τεχνικός στο PC μου; Θα μου πάρει τζάμπα τα χρήματα;

Αγαπητοί χρήστες υπολογιστών μην “πυροβολείτε” τους τεχνικούς, δεν είναι κλέφτες, ούτε μάγοι που τα λύνουν όλα με το πάτημα ενός κουμπιού. Ακούγετε εύκολο να επισκευάσεις έναν υπολογιστή αλλά… δεν είναι έτσι στην πραγματικότητα.

Επισκευή Υπολογιστών | Ανάκτηση Δεδομένων | tech@onpc.gr | www.onpc.gr

 

Data Recovery Technician | IT Mechanic

Back To Top